افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در انتظار مصوبه شوراست

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورای شهر گفت: تا زمان تصویب لایحه در شورای شهر و ابلاغ مصوبه، هیچ راننده‌ای حق افزایش کرایه را ندارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی با اشاره به افزایش سالانه کرایه تاکسی، گفت: امسال نیز پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی بعد از بررسی‌های کارشناسی بسیار و با لحاظ نرخ تورم و افزایش قیمت‌ها به شورای شهر داده شده است.

او افزود: در حال حاضر لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در انتظار مصوبه شوراست و به محض تصویب در شورای شهر و تایید در فرمانداری کرمانشاه، نرخ‌های جدید کرایه اعمال می‌شود.

شهبازی بیان کرد: زمان مصوبه شورای شهر مشخص نیست، اما بطور معمول افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی در اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و به نظر می‌رسد تا آن زمان این لایحه در شورا به تصویب برسد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با بیان اینکه تا زمان اعلام رسمی نرخ‌های کرایه، هیچ راننده تاکسی و اتوبوسی در شهر کرمانشاه حق افزایش کرایه‌ها را ندارد، گفت: درصورت مشاهده تخلف برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

او یادآور شد: افراد می‌توانند هرگونه تخلف در زمینه افزایش غیرقانونی نرخ کرایه تاکسی را از طریق سامانه ۱۳۳ گزارش دهند.

شهبازی ابراز امیدواری کرد، هرچه سریعتر لایحه افزایش کرایه به تصویب برسد که کمکی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس در این شرایط اقتصادی باشد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر حدود هفت هزار تاکسی، دو هزار خودروی آژانس و حدود ۹۰ دستگاه اتوبوس در سطح کرمانشاه فعال است که افزایش نرخ کرایه شامل تمام آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار