تمام ورودی‌های ملایر و شهر‌های تابعه آن مسدود شد

فرماندار ملایر گفت: تمامی ورودی‌های شهر ملایر از مسیر میدان انقلاب، استقلال و میدان تعاون در محور‌های همدان، اراک، بروجرد، نهاوند و شهر‌های تابعه سامن، زنگنه و جوکار مسدود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در جلسه ستاد مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با استاندار همدان برگزار شد بیان کرد: تردد خودرو‌های غیربومی به شهرستان و ورود و خروج بین استانی نیز ممنوع است.

او افزود: تمامی ورودی‌های شهر ملایر و شهر‌های تابعه تحت کنترل پلیس است و با خودرو‌های متخلف طبق قانون برخورد و جریمه اعمال خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: در این شرایط تمامی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ به جز مشاغل گروه یک شامل سوپرمارکت ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، نانوایی ها، داروخانه ها، کالا‌های پزشکی و واحد‌های تامین کننده مایحتاج اساسی و ضروری مردم به مدت ۲ هفته تعطیل است و اصناف تا ساعت ۱۴ امروز /چهارشنبه/ مهلت دارند نسبت به تعطیلی واحد‌های خود طبق تصمیم ستاد ملی کرونا در شهر‌های با وضعیت قرمز اقدام کنند، در غیر اینصورت با واحد‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.

ولدی یادآور شد: تمامی مراسم‌ مذهبی، مناسبتی، نماز‌های جمعه و جماعات تعطیل است و طبق درخواست ائمه جمعه مبنی بر فعالیت مساجد در ایام ماه مبارک رمضان، تا اعلام تصمیم ستاد ملی کرونا تمامی مساجد در شهرستان ملایرتعطیل است.

او گفت: با برگزاری هرگونه تجمع، مراسم‌ عروسی و عزا طبق دستور قضایی برخورد جدی می‌شود.

فرماندار ملایر ابراز داشت: ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد برقرار است با هرگونه تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی در سطح شهر برخورد می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.