روزنامه‌های بین المللی ورزشی - ۲۰ فروردین؛

سرنوشت قهرمانی رقبای سنتی در ال کلاسیکو/ دیدار‌های هیجان انگیز لیگ فوتبال اروپا/ دیبالا فروشی است!

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا که باعث پیروزی منچستر یونایتد، رم و ویارئال در خارج از خانه شد و اخبار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در لالیگای اسپانیا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های بین المللی امروز (جمعه) بود.

روزنامه‌ها همچنین به اخبار بازار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا و دیدار‌های پیش روی پاری سن ژرمن توجه کردند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه به دیدار ال کلاسیکو میان ۲ تیم بالای جدولی رئال مادرید و بارسلونا پرداخت و نوشت: "رویای دوتایی".

این روزنامه درباره شکست ۲  بر صفر  گرانادا از منچستر یونایتد و پیروزی یک بر صفر ویارئال مقابل دینامو زاگرب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا  نوشت: "مجازات‌های زیاد".

اسپورت

این روزنامه روی دیدار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا تمرکز کرد و نوشت: "کشمکش، پیکه در حال تمرین است و قصد دارد در ال کلاسیکو بازی کند"، "پدری،   چالش نسل جدید."

اسپورت همچنین به شکست گرانادا از منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر و پیروزی یک بر صفر ویارئال مقابل دینامو زاگرب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا توجه کرد و نوشت: "گرانادا افت کرد و ویارئال به فینال نزدیک است. "

موندو دیپورتیوو

این روزنامه تمرکز خود را روی بازی رئال مادرید و بارسلونا گذاشت  و نوشت: "رختکن بارسلونا به دنبال یک پیروزی قاطع".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد پیروزی ۲ بر صفر منچستر یونایتد مقابل گرانادا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نوشت: "منچستر یونایتد گرانادا را از رویای نیمه نهایی دور نگه داشت. "

موندو دیپورتیوو همچنین به بازار نقل و انتقالات بارسلونا علاقه‌مند شد و نوشت: "پیشنهاد بارسلونا به اریک گارسیا" و "همکاران سابق او خواهان بازگشت نیمار هستند".

آ اس

این روزنامه با تمرکز بر دیدار ال کلاسیکوی لالیگا بین رئال مادرید و بارسلونا نوشت: "ال کلاسیکو آغاز شده است. "

آ اس همچنین در مورد شکست گرانادا از منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر، پیروزی ویارئال مقابل دینامو زاگرب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  نوشت: "یونایتد مجازات می‌کند" و "جرارد مورنو تصمیم می‌گیرد".

این روزنامه با توجه به شرایط ژائو فلیکس،  بازیکن اتلتیکو مادرید، نوشت: "همه نگاه‌ها به فلیکس است. "

روزنامه انگلیسی Mirror Sport

میرر به مبارزات بازیکنان علیه اظهارات نژادپرستانه در اینترنت و رسانه‌های اجتماعی پرداخت و نوشت: "بازیکنان برای جلوگیری از اظهارنظر‌های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی با غول‌های اینترنتی درگیر می‌شوند. "

این روزنامه همچنین در مورد پیروزی  ۲ بر صفر منچستر یونایتد در دیدار مقابل گرانادا  و تساوی آرسنال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اسلاویا پراگ  نوشت: "آرسنال تاخیر دارد".

سرنوشت قهرمانی رقبای سنتی در ال کلاسیکو/ دییدار‌های هیجان انگیز لیگ اروپا/دیبالا فروشی است!

روزنامه سان

این روزنامه به پیروزی ۲ بر صفر منچستریونایتد برابر گرانادا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پرداخت و نوشت: "مارکوس رشفورد منچستر یونایتد را به مرحله نیمه نهایی می رساند. "

سان همچنین به تساوی آرسنال مقابل اسپارتا پراگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  پرداخت و نوشت: "آرسنال  از درد قلبی رنج می‌برد. "

سرنوشت قهرمانی رقبای سنتی در ال کلاسیکو/ دییدار‌های هیجان انگیز لیگ اروپا/دیبالا فروشی است!

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه روی شرایط پاری سن ژرمن و دیدار‌های سخت پیش روی این تیم تمرکز کرد  و نوشت: "پاری سن ژرمن از یک سردرد به سردرد دیگر".

اکیپ همچنین در مورد مسابقه بین متز و لیل در لیگ فرانسه نوشت: "لیل: تفاوتی که باید حفظ شود. "

روزنامه‌های ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه درباره پیروزی رم برابر  آژاکس هلند در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  نوشت: "رم فریاد می‌زند".

 گازتا همچنین به سرنوشت  پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس علاقه‌مند شد و نوشت: "دیبالا برای فروش است".

این روزنامه به تیم‌های فوتبال میلان و اینتر میلان و مربیان آن‌ها پرداخت و نوشت: "میلان و پیولی: یک فداکاری" و "اینترمیلان و کونته: دفاع استاندارد و یک تیم متحد".


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار