بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۱ فروردین؛

یادی از سپهبد شهید صیاد شیرازی در حساب سیاسیون/ کنایه مدیر کل اخبار سیما به ستاد ملی کرونا / استخدام پمپئو در شبکه فاکس نیوز

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ توئیتی را درباره شهید صیاد شیرازی در سالروز شهادت ایشان منتشر کرد:

" راهبرد شهید صیاد شیرازی «ترکیب مقدس» بود؛ او رمز پیروزی را در کنار هم بودن همه نهاد‌ها در برابر دشمن می‌دانست و این موضوع را عملیاتی کرد."

.

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ توئیتی درباره استانداردهای جدید مهارتی در سازمان فنی حرفه‌ای منتشر کرد:

" تدوین ۲ هزار استاندارد جدید مهارتی در  سازمان فنی حرفه‌ای در سال گذشته برای مشاغل و ارزیابی آن‌ها نسبت به ۴۵٠٠ استاندارد در کل ایام گذشته، تنها اقدام سترگ این سازمان نیست، بلکه توجه به آموزش مهارت همپای تحولات دنیای کار و ایجاد ۱۴۰۰ مرکز جدید آموزش جوار کارگاهی خود جهادی دیگرست"

.

سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان؛ در واکنش به خبر استخدام مایک پمپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در شبکه فاکس نیوز نوشت:

" "جعل و جنایت" همزاد و همپای هم اند. جنایتکاران وقتی بر قدرت اند رسانه‌های دروغ را به استخدام خود در می‌آورند؛ وقتی بر کنار اند، رسانه‌های دروغ آن‌ها را!

پ. ن: فاکس نیوز اعلام کرد مایک پامپئو را "استخدام" کرده است!"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ در سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی، تصویری از ایشان را منتشر و درباره شخصیت این شهید نوشت:

" از توفیقات بزرگ و بیادماندنی زندگی ام آشنایی با شهید صیاد شیرازی بود. قبل، حین و بعد از عملیات والفجر ۱ حدود بیست شبانه روز با ایشان همراه بودم و یک فرمانده تراز بالای الهی را در وجودش تماشا کردم. ایمان، توکل، معنویت، اقتدار، نظم، تواضع و چهره متبسم او را هیچگاه فراموش نمی‌کنم."

.

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما؛ با انتشار نقشه قرمز کرونایی کشور توئیتی را منتشر کرده و نوشته است:

" ایران با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۰ روز تعطیل شد؛ حتما می‌پرسید چرا؟ چون ۱۰ روزی که در عید تعطیل بود، با تصمیم همون ستاد، تعطیل نشد!
هنر می‌خواد واقعا! که شرایط سبز در کشور رو به شرایط قرمز کرونایی برسونی در ۱۰ روز!"

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین الملل؛ نسبت به استخدام مایک پمپئو در شبکه فاکس نیوز واکنش نشان داد.

" مایک پومپئو ۵۷ ساله رییس پیشین سازمان جاسوسی سیا که مدتی هم وزیر خارجه بود مجری برنامه گزارش هفتگی  فاکس نیوز شد.
او بازنشستگی ارتش و نمایندگی جمهوری خواهان در کنگره را هم در کارنامه دارد.
او شریک جرم در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی است"

.

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ به همراه تصویری از سپهبد شهید صیاد شیرازی توئیتی را درباره ایشان منتشر کرد:

" در وطن فروشی، ظلم و جنایت ضد انقلاب از جمله منافقین همین بس که قهرمانی ملی همچون سپهبد صیاد شیرازی که در ۸ سال دفاع مقدس تا مرز شهادت از تمامیت ارضی ایران دفاع کرد؛ را ترور کرده و به شهادت رساندند و مدعی حب الوطن و دوستی ایران و ایرانی هم هستند؟!"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار