موزه بین المللی عبرت صحرای طبس در چند قدمی کلنگ زنی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از کلنگ زنی موزه بین المللی عبرت در صحرای طبس بعد از ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: موزه بین المللی عبرت در صحرای طبس یادآوره شکست سخت آمریکایی هاست که در ۵اردیبهشت ماه رخ داد.

او با اشاره به اینکه اعتباراتی به صورت ملی برای این موزه اختصاص یافته است افزود: در لایحه‌ی بودجه سال ۹۹ مبلغ ۵ میلیاردتومان برای این پروژه تخصیص یافته و در لایحه بودجه‌ی سال ۱۴٠٠هم ۱٠میلیاردتومان دیگر برای موزه عبرت پیش بینی شده است.

فلاحی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه نیز مشخص شده است اظهار کرد: امیدواریم کار پروژه‌ی این موزه به خوبی انجام شود تا عبرتی باشد برای دشمنان ایران به خصوص امریکا که در صحنه‌های مختلف تلاش می‌کند برای نظام مان مشکل ساز بشود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینکه این پروژه حجم بسیار سنگینی دارد و حدود ۱٠هزار متر مربع زیربنای این موزه است تلاش می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن کار این پروژه به اتمام برسد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
انشاالله به سرنوشت موزه دفاع مقدس بیرجند منجر نشود