تاکید بر رعایت حرمت ماه رمضان در جلسه مسئولان شازند

در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان شازند بر رعایت حرمت ماه رمضان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان شازند با حضور اعضا و ادارات مربوطه برگزار و در این جلسه بر رعایت حرمت ماه رمضان تاکید شد.

اکبری دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه ناحیه شازند در این نشست گفت: گناه اصلی‌ترین عامل از دست رفتن نعمات است و هرگز نباید حرمت ماه رمضان نه توسط خودمان و نه توسط دیگران شکسته شود.

اکبری با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین جهان، افزود: ماه مبارک رمضان ماه رحمت خاص الهی است و ملت عزیز ایران اسلامی باید از این ماه و فرصت ارزشمند بی نهایت بهره‌مند شوند.

او ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را ضرورتی مهم در جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: برخی مظاهر غیر اخلاقی همچون بی حجابی، سگ گردانی و دوچرخه سواری بانوان در فضای شهر و بعضا رعایت نکردن حجاب اسلامی از مصادیق هنجار شکنی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شازند بیان کرد: سر زدن این اعمال این نکوهش شده ناشی از رها شدن افسار فضای مجازی و اینترنت است و از مسئولین مربوطه فرهنگ سازی و برقراری اینترانت ملی را خواستاریم.

او انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین نماد امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهارکرد: فرهنگ سازی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر سبب تقویت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

شایان ذکر است، چگونگی اجرای برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شازند در سال ۱۴۰۰ از اهم مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.