توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان قزوین

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: همزمان با ماه رمضان ۲۰ هزار بسته معیشتی در ۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع می شود که اولین رزمایش با توزیع ۴ هزار و ۸۰ بسته معیشتی اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی در ۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد که اولین رزمایش ۲۴ فروردین ماه سال جاری همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با توزیع ۴ هزار و ۸۰ بسته معیشتی اجرا شد و سه مرحله دیگر در ایام شب قدر و عید فطر بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

سرهنگ حیدری با اشاره به رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته و در قالب رزمایش کمک مومنانه، در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه توسط سپاه و بسیج تهیه و توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: بسته‌های معیشتی توسط خیرین، دستگاه دولتی، مردم و حوزه‌های مقاومت تهیه شده و این کمک‌ها شامل ۳۰۰ پرس اطعام، ۲۰ سری جهیزیه، ۱۶۶ بسته لوازم التحریر، ۹عدد تبلت برای دانش آموزان نیازمند، ۷۸ بسته فرهنگی و ۳ هزار و ۶۹۸ بسته بهداشتی، تعداد دو راس گوسفند، تعداد ۱۴۰۰ عدد مرغ می‌باشد.

سرهنگ حیدری گفت: در این رزمایش که توسط خیرین دستگاه‌های دولتی و سپاه اجرا شد تعداد ۳۵۳ مورد از منابع و کمک‌های مردمی و ۲۲ دستگاه‌های همکار و نهاد‌ها جمع آوری و اجرا شد که ارزش کل خدمات بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار