السد نامزد قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است/ تیم ژاوی برابر فولاد ایران جاه طلبی خاصی دارد

رسانه عربی استاد الدوحه قطر از تیم فوتبال السد به عنوان نامزد قهرمانی در ACL نام برد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال السد قطر در  گروه D  لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱  عصر دوشنبه در ورزشگاه کینگ فهد ریاض مقابل  فولاد ایران بازی خواهد کرد.

رسانه استاد الدوحه قطر درباره این بازی نوشت:

"السد آمادگی خود را برای این دیدار حفظ کرده است و جاه طلبی‌های زیادی برای این بازی دارد. السد ستاره تیمش، یعنی اکرم عفیف را در اختیار ندارد؛ اما با غیبت او هم ستاره‌های زیادی ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم را در دیدارهای پیش رو کمک می‌کنند."

" تیم السد جاه طلبی‌های زیادی دارد و یکی از باشگاه‌های همیشه نامزد قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بوده است. این اولین دیدار پس از پایان لیگ قطر است که با قهرمانی السد  به پایان رسید."

"قهرمان قطر در ۳ مسابقه اخیر در لیگ قهرمانان پیروز نشده و ۲ باخت و یک تساوی سهم این تیم از این تورنمنت بوده است. تیم فوتبال فولاد  پس از مدت‌ها غیبت به لیگ قهرمانان آسیا برگشته است و آخرین حضور این تیم در مرحله گروهی به سال  ۲۰۱۵ بر می‌گردد. این تیم ایرانی هرگز نتوانسته است در ۴ بازی خود  برابر السد پیروز شود."

"۲ تیم با هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند  که یک بار با  پیروزی السد و ۳ بار با تساوی به پایان رسیده است."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار