سامانه ایده‌های شهروندی؛ جایی برای مشارکت شهروندان در پروژه‌های شهرداری مشهد

رییس گروه شهر خلاق شهرداری مشهد گفت: از جمله مزیت‌های سامانه ایده‌های شهروندی می‌توان به مشارکت شهروندان در پروژه‌های شهرداری اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صفریان رئیس گروه شهر خلاق شهرداری مشهد گفت: سامانه ایده‌های شهروندی به آدرس idea.mashhad.ir سامانه‌ای است که در کنار سامانه نظام پیشنهادات شهروندی شهرداری مشهد ایجاد شد که البته در حال حاضر این دو سامانه به صورت تفکیک شده در حال فعالیت هستند.

او افزود: نحوه ثبت نام در این سامانه بسیار ساده است و شهروندان می‌توانند با استفاده از شماره تلفن همراه و کد ملی وارد این سامانه شوند و ایده‌های خود را درباره موضوعات شهرداری نظیر شهرسازی، فرهنگی، حمل ونقل، اقتصادی ارسال کنند.

رئیس گروه شهر خلاق شهرداری مشهد ادامه داد: ایده‌های شهروندان در کارگروه متشکل از متخصصان شهرسازی و همکاران شهرداری ارزیابی می‌شود و شهروندان در صورت دریافت حداقل امتیاز مشمول پاداش نقدی می‌شوند.

صفریان بیان کرد: همچنین ایده‌هایی که قابلیت اجرایی و تبدیل به محصول را داشته باشند به کارخانه نوآوری ارسال می‌شود تا با کمک شتاب دهنده‌ها و سایر ظرفیت‌های موجود در کارخانه، ایده به مرحله رشد رسیده و تبدیل به محصول شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نظامخواه
۱۹:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
مجتمع تجاری مجد واقع در بلوار قرنی از خیابان قرنی تا خیابان عامل به نام شهید کریمی تغییر نام کند به نام بلوار مجد
آخرین اخبار