نکیسا: سیدجلال حسینی نمونه یک بازیکن حرفه‌ای است

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه داد.

 

نیما نکیسا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل تیم متمول الوحده انجام داد . سیدجلال حسینی هم در این سن و سال فوق العاده بازی کرد و موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند.

او ادامه داد: پرسپولیس در یک و نیم سال گذشته مشکلات زیادی را مثل تغییرات پی در پی مدیریت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بابت بدهی به بازیکنان خارجی که اکثرا بی کیفیت بودند، پشت سر گذاشته؛ اما خوشبختانه با همه این مشکلات عملکرد خوبی در همه بازی ها داشته است. تیم‌های کشور‌های حاشیه خلیج فارس امکانات بالایی دارند؛ اما متاسفانه تیم‌های ایرانی همیشه دچار مشکلات مالی، سخت افزاری و نرم افزاری هستند.

او درباره عملکرد سیدجلال حسینی گفت: سیدجلال حسینی الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانانی است که می‌خواهند فوتبالیست شوند. او زندگی کاملا سالم و حرفه‌ای دارد و حداقل تا ۳ سال دیگر می‌تواند در اوج باشد.

نکیسا در خصوص میزبانی تیم گوای هند در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد: کشورمان امکانات بهتری نسبت به هند دارد و حداقل میزبانی این گروه از لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست نصیب کشورمان شود. همه گیری ویروس کرونا در این کشور بسیار تشدید شده است و از لحاظ قرنطینه تیم‌ها هم هندی‌ها دچار مشکل هستند.

او خاطرنشان کرد: متاسفانه ما نمی‌توانیم از کرسی‌های بین المللی خود استفاده کنیم. عباس جدیدی، کشتی گیر سرشناس ما کاندیدای هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا شد؛ اما نتوانست رای لازم را کسب کند. در حالی که نمایندگان مغولستان و کره جنوبی انتخاب شدند. ما باید از دیپلماسی ورزشی جهت کسب کرسی‌های بین المللی استفاده کنیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال درباره عملکرد تیم‌های تراکتور و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور عملکرد خوبی داشت، اما پس از زدن ۲ گل نتوانست بازی را مدیریت کند و تیم پاختاکور بازی را به تساوی کشانده و در ادامه نیز گل سوم را به ثمر رساند. خوشبختانه در ادامه تراکتور توانست گل سوم را بزند. تیم تراکتور توانایی بردن آن بازی را داشت. تیم فولاد نیز عملکرد فوق العاده‌ای مقابل السد نشان داد و جا دارد به کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. فولاد در بازی پلی آف مقابل العین امارات هم عملکرد درخشانی داشت و در ادامه بازی‌ها نیز می‌توانند موفق باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
خدا بفریاد برسه. وقتی آدم های درست و با تعصب کنار میروند و امثال پیروانی و شکوری همه کاره میشن همین میشه. خدایا پرسپولیس را حفظ کن.
آخرین اخبار