توزیع روزانه چهار هزار پُرس غذا بین نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت:تاپایان ماه مبارک رمضان روزانه چهار هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت:  بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در قالب سومین مرحله از اجرای طرح ایران همدل، آشپزخانه تهیه و پخت غذای نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان توسط این نهاد در سنندج و سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

او با بیان اینکه تا پایان ماه رمضان از طریق این آشپزخانه روزانه در سنندج یک هزار و ۲۰۰ پرس و در سطح استان چهار هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود،افزود: در شهرستان‌هایی که آشپزخانه پخت غذا وجود ندارد نیز بسته‌های غذایی به صورت جیره خشک توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده این نهاد برای ماه رمضان را اجرای طرح مفتاح الجنه اعلام کرد و گفت: در این طرح خیران و مسوولان ضمن دیدار با خانواده‌های نیازمند کمک‌های خود را به آنان اهدا می‌کنند.

او جمع آوری زکات فطریه و همچنین طرح اکرام ایتام و محسنین را از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان اعلام کرد و اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین نیز با هدف کمک به کودکان نیازمند در این ماه اجرا می‌شود و خیران برای مشارکت در این طرح می‌توانند سرپرستی معنوی یک و یا چند کودک را بر عهده بگیرند و کمک‌های خود را به صورت ماهیانه به حساب آنان واریز کنند.

شیخی زاده بیان کرد: تمام خیرانی که تمایل به مشارکت در کمک به نیازمندان در این ماه را دارند می‌توانند با مراجعه حضوری و یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ کمک‌های خود را اهدا کنند.

گفتنی است؛در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌امداد امام (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.