نظارت ۴۶ گروه بهداشتی دامپزشکی بر بازار رمضان استان مرکزی

۴۶ گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی استان مرکزی در بر بازار رمضان نظارت می‌کنند.

شانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۴۶ گروه وظیفه نظارت بر واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را در طرح کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان برعهده دارند.

شانقی افزود: ۶۲ نفر در قالب ۲۴ گروه سیار و ۲۲ گروه ثابت از ۲۵ فروردین تا ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور وظیفه نظارت بر واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان مرکزی را عهده دارند.

او اضافه کرد: ۲ هزار و ۱۶۵ واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در واحد‌های کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته بندی، خودرو‌های حمل و مراکز عرضه با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی در استان مرکزی توسط این گروه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی بیان کرد: کنترل فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره به منظور ارتقای سطح بهداشتی جامعه از دیگر اهداف اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان است.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موضوع را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.