استاندار خراسان رضوی:

ارتش نماد ولایتمداری و حافظ استقلال کشور است

محمدصادق معتمدیان گفت: ارتش نگهبان ملت، حافظ استقلال کشور و نماد قدرت و اقتدار ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی  امروز در مراسم رژه موتوری و خودرویی روز ارتش در مشهد گفت: شعار ارتش فدای ملت، شعار با مسمایی است که نشانگر ایثار، فداکاری و مردمی بودن این نیرو است. روز ارتش یادآور حماسه آفرینی دلاورمردانی است که با همت و شجاعت خود دشمنان را ناامید کردند.

او افزود: امروز ارتش همیشه قهرمان در تمام صحنه‌ها حضور جهادی و چشمگیر دارد و نگهبان ملت و حافظ استقلال کشور و نماد قدرت و اقتدار ملت ایران است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، نشانگر اهمیت و جایگاه خاص این نیرو در کشور است. ارتش بار‌ها در آزمون‌های مختلف نظامی، خدمت رسانی و دفاع از ارزش‌های انقلاب نقش آفرینی کرده و موجبات رضایتمندی ملت را فراهم نموده است.


بیشتر بخوانید


معتمدیان بیان کرد: ارتش در سرنگونی رژیم پهلوی و همراهی با ملت در استقرار جمهوری اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس حضور پررنگ داشته و تقدیم ۴۸ هزار شهید جلوه‌ای از خدمت صادقانه به آرمان‌های امام راحل است.

او تصریح کرد: ارتش در سالیان اخیر نیز در مقاطع مختلف همواره حاضر و پیشقدم بوده، در کمک رسانی به مردم در حوادث و بلایای مختلف از جمله در مبارزه با ویروس کرونا هم به کمک هموطنان آمده است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: فرماندهان و رزمندگان دلاور ارتش هدفی جز خدمت به اسلام و انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور نداشته‌اند، افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی و تلاش ارتش جمهوری اسلامی در مجهز شدن به تکنولوژی‌های نوین و دسترسی به علوم و فناوری‌ها و تبدیل شدن به قدرت اول در منطقه قابل تحسین و قدردانی است. اقتدار و آمادگی ارتش حاصل تفکر انقلابی و استکبارستیزی فرماندهان ارتش می‌باشد.

معتمدیان اظهار کرد: امروز توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی در کنار بصیرت انقلابی و دینی بیش از گذشته مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا است. امروز ارتش با استقرار در مرز‌های مختلف کشور، وظیفه و رسالت مهم صیانت و پاسداری از مرزها، ایجاد امنیت پایدار و دفاع از تمامیت ارضی کشور را مقتدرانه دنبال می‌کند. وجود امنیت و ثبات و آرامش در مرز‌های کشور حاصل رشادت، فداکاری‌ها و ایثار نیرو‌های مسلح به ویژه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.