واژگونی تانکر حامل بنزین درمسیر نصرت آباد - زاهدان /حادثه خسارت جانی و مالی نداشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهداناز واژگونی یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری حامل بنزین در مسیر نصرت آباد - زاهدان خبرداد.

 خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ساعت ۱۶:۵۴ دقیقه امروز ۲۹ فروردین ماه،خبر واژگونی یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری حامل بنزین به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان اطلاع رسانی شدو ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان با دریافت خبر این حادثه، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۵ را به سمت محل اعزام کرد.

 خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه این تانکر که از مبدا بندرعباس بارگیری و در مسیر نصرت آباد- زاهدان بنا به دلایلی دچار واژگونی می شود.

 سراوانی خاطر نشان کرد آتش نشانان پس از رسیدن در کمترین زمان ممکن به محل حادثه با تیم های از پیش تعیین شده به صورت کامل محل حادثه را تحت کنترل گرفته و اقدامات ایمنی و مقابله با خطرات احتمالی را طبق دستورالعمل های مربوطه انجام داده اند.

 این حادثه با توجه به سرعت عمل نیروهای آتش نشانی و ایمن نگه داشتن محیط، منجر به آتش سوزی نشده و مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار