استاندار زنجان:

تعیین محل انتقال پسماند روی اقدام بزرگ کارگروه زیر بنایی بود

استاندار زنجان ظهر امروز در کارگروه زیربنایی استان زنجان گفت: پارسال با همراهی اعضاء سعی شد همراه سرمایه گذاران باشیم و بیشتر توجه هم در مناطق کم برخوردار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان ظهر امروز در کارگروه زیربنایی استان زنجان گفت: پارسال با همراهی اعضاء سعی شد همراه سرمایه گذاران باشیم و بیشتر توجه هم در مناطق کم برخوردار بود.


او افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب و موثر این کارگروه تهیه طرح جامع شهر زنجان است که براساس آن شهر بصورت متوازن توسعه خواهد یافت.


حقیقی ادامه داد: طرح جامع شهر‌های ابهر و خرمدره نیز به تصویب رسید که این مهم در توسعه شهر بر اساس ضوابط و استاندارد‌ها کمک خواهد کرد.


او یکی دیگر از عملکرد‌های شاخص کارگروه زیربنایی را تعیین تکلیف و مشخص کردن مکان جدید برای انتقال پسماند‌های دپو شده روی عنوان کرد و گفت: این مشکل سال‌ها بود باعث ناراحتی مردم شده بود با همکاری و همراهی قوه قضائیه این مهم به سرانجام رسید.


استاندار زنجان همچنین تکمیل منظومه‌های روستایی برای مهاجرت معکوس و ایجاد اشتغال پایدار را یکی دیگر از برنامه‌های مطلوب برای توسعه استان دانست و گفت: با این طرح‌ها در ایجرود و خدابنده طرح‌های بزرگی برای محرومیت زدایی اجرا خواهد شد.


حقیقی  همچنین از پیشرفت قابل قبول تعیین تکلیف اراضی باغ هاشمی نژاد خبر داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.