عطریانفر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور محسن هاشمی برای انتخابات ۱۴۰۰ درحال بررسی است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ورود محسن هاشمی به انتخابات ریاست جمهوری بستگی به نظر تمامی احزاب اصلاح طلب دارد که در دست بررسی است.

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور محسن هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: حزب کارگزاران حضور دو چهره موثر در بحث انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را مصوب کرده است.

وی افزود: از موضع جبهه اصلاح‌طلبان آقای محمد جواد ظریف مورد تایید است و از نظر احزاب هم  آقای محسن هاشمی به عنوان منتخب حزب کارگزاران معرفی شده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: نکته قطعی از نظر حزب کارگزاران این است به دنبال مشارکت جمعی و هم‌گرایی در درون جبهه اصلاحات هستیم و باید به شخصیتی دست پیدا کنیم که مورد نظر تمامی جریان‌ها و احزاب اصلاح طلب باشد.

عطریانفر  با اشاره به اینکه هیچ حزبی تصمیم قطعی برای حضور یک نامزد خاص در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ورود محسن هاشمی به انتخابات، بستگی به نظر تمامی احزاب اصلاح طلب دارد که این موضوع در دست بررسی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اخر این چی چی حالیشه
آخرین اخبار