هشدار دادستان زرند به متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اراضی

دادستان زرند به متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اراضی هشدار داد: ظرف چند روز آینده، نسبت به باز گرداندن اراضی به حالت اولیه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند صبح امروز در بازدید میدانی از وضعیت ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای سرمور و بادیز به متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز هشدار داد: ظرف چند روز آینده، نسبت به باز گرداندن اراضی به حالت اولیه اقدام کنند، در غیر این صورت، ساخت و ساز‌های غیر مجاز آن‌ها تخریب و به حالت اولیه باز گردانده می‌شوند. 

او افزود: تشدید سیاست‌های پیشگیرانه و نظارتی به منظور کاهش تخلفات و خسارات وارده ناشی از تصرف اراضی ملی و همچنین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی از اولویت‌های دستگاه قضایی شهرستان زرند است.

حجت الاسلام بلوچ زاده با اشاره به نقش بعضی از سودجویان در ترویج و گسترش بی رویه‌ی تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مناطق خوش آب و هوا از جمله مناطق سرمور، بادیز و  غیره از اجرای طرح شناسایی و تعقیب کیفری دلالان و افراد سودجو در این زمینه خبر داد.

در این بازدید میدانی که مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان زرند نیز حضور داشتند، پس از ارائه گزارش  از سوی مدیران، مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز، دادستان زرند بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به اراضی و توجه به تکالیف قانونی و وظایف ذاتی دستگاه‌های متولی در پیشگیری از هر گونه تخلف تاکید کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.