توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیر مجاز در اراضی ملی فسا

با دستور دادستان شهرستان فسا و پیگیری نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی فعالیت یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی فسا متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا، گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی پلاک زیتونک واقع دربخش مرکزی فسا بلافاصله عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی زرجان به این منطقه اعزام وپس از توقیف ادوات و ابزارالات غیرمجاز موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

او، بیان کرد: متخلفان حین حفر و گوده برداری با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی در اراضی ملی این منطقه بودند که به دام افتادند.

کشاورزیان، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا، ادامه داد: در حال حاضر اکیپ‌های گشت و مراقبت به طور مستمر و شبانه روزی در عرصه‌های منابع طبیعی مستقر بوده و با متصرفان و متجاوزان این اراضی بشدت برخوردمی شود.

او، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف و یا سوء استفاده‌های احتمالی از اراضی ملی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۹ و یا ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار