لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - گوای هند؛ ارتش سرخ در اندیشه برپایی جشن صعود/ تراکتور - نیروی هوایی عراق؛ شاگردان خطیبی به دنبال اولین برد آسیایی

نمایندگان کشورمان در نخستین بازی دور برگشت مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتور و فولاد برابر حریفان آسیایی خود صف آرایی می‌کنند.

پرسپولیس- گوای هند/ روز جمعه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال گوای هند می‌رود.

این ۲ تیم چند روز پیش با یکدیگر بازی کردند که سرخپوشان ایران توانستند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابند و با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول گروه E قرار بگیرند.

اگر سرخپوشان ایران  بتوانند در بازی برگشت برابر گوای هند پیروز شوند و از آن طرف هم الوحده مقابل الریان امتیاز از دست بدهد، در این صورت صعود شاگردان گل محمدی به مرحله بعدی قطعی می‌شود و ۲ بازی پایانی آن‌ها در گروه E  جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند.

البته گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برگشت برابر گوا اعلام کرد که تیمش به دنبال کسب حداکثر امتیاز برای راهیابی به مرحله حذفی است.

علاوه بر این، تیم پرسپولیس در ۲ بازی برابر الریان قطر و گوای هند به یک شکل گل دریافت کرد که باید گل محمدی این نقطه ضعف تیمش را برطرف کند تا این موضوع در بازی‌های بعدی  دردسرساز نشود.

پرسپولیس- گوای هند؛ ارتش سرخ در اندیشه برپایی جشن صعود در هند/ تراکتور- نیروی هوایی عراق؛ شاگردان خطیبی به دنبال اولین برد آسیایی

در آن طرف، تیم گوای هند برابر پرسپولیس در بازی رفت  با وجود اینکه گل اول را به ثمر رساند، اما در نهایت قفل دروازه اش در لیگ قهرمانان آسیا باز شد و ۲ گل دریافت کرد.  

البته تیم گوای هند حریف سرسختی نشان داده است و با وجود اینکه  سرخپوشان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما آن‌ها تنها ۲ بار توانستند دروازه حریف خود را باز کنند.

تیم گوای هند قصد دارد شکست بازی رفت را جبران کند، اما کار سختی برابر نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دارد.

پرسپولیس- گوای هند؛ ارتش سرخ در اندیشه برپایی جشن صعود در هند/ تراکتور- نیروی هوایی عراق؛ شاگردان خطیبی به دنبال اولین برد آسیایی

تراکتور - نیروی هوایی عراق/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم نیروی هوایی عراق می‌رود.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و اکنون هر ۲ تیم برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه می‌شوند تا همچنان شانس حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا  را داشته باشند.

شاگردان خطیبی تاکنون پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاوردند و آن‌ها برای اینکه شانسی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها داشته باشند باید ۳ بازی برگشت خود را پیروز شوند که کار سختی در پیش دارند.

تیم تراکتور در ۹ بازی  آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا پیروز نشده است و باید دید این طلسم در بازی روز جمعه شکسته می‌شود یا نه!

در آن طرف، تیم نیروی هوایی عراق با تساوی برابر تیم تراکتور در بازی رفت  همچنان شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و به همین علت این تیم عراقی با تمام قوا به مصاف حریف خود می‌رود تا ۳ امتیاز این بازی را به دست آورد.

تیم تراکتور با کسب ۳ امتیاز در رتبه دوم گروه B  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است و تیم نیروی هوایی عراق هم با ۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

7 صبح

 النصر عربستان – فولاد ایران / تیم شکست ناپذیر نکونام به دنبال پیروزی مقابل میزبان عربستانی

تیم‌های فوتبال النصر عربستان و فولاد ایران امشب در دیداری حساس، در اولین مسابقه از دور بازگشت لیگ قهرمانان آسیا در مسابقه‌ای فینال گونه به مصاف هم می‌روند.

النصر عربستان و فولاد ایران که با ۵ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم این گروه قرار دارند امیدوار هستند که با پیروزی احتمالی در این بازی و با توجه به همگروهی با تیم الوحدات و پیروزی مقابل آن‌ها شرایط خود را برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تسهیل کنند.

در یک طرف این بازی نماینده کشورمان قرار دارد که بر خلاف انتظار‌ها در این گروه سخت عملکرد مطلوبی را داشته و در مقابل تیم‌های پر قدرت این گروه (السد قطر و النصر عربستان) نتایج خوبی گرفته و خود را تا به اینجای مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مدعی صعود از این گروه نشان داده است.

فولادی‌ها که در ۱۰ بازی گذشته خود در تمام مسابقات تنها یک شکست را تجربه کرده اند امیدوار هستند تا بتوانند با کسب یک نتیجه خوب و حتی پیروزی مقابل حریف پر قدرت عربستانی آن هم در زمین این تیم، شرایط خود را برای صعود از این گروه قبل از بازی برگشت حساس مقابل السد قطر بهتر کنند و با روحیه خوبی به مصاف رقیب قطری خود بروند.

در طرف دیگر این بازی تیم النصر عربستان امیدوار است که بر خلاف بازی رفت مقابل فولاد ایران بتواند از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و بتواند تیم جواد نکونام را در ورزشگاه خانگی خود در ریاض شکست بدهد و تمام امتیاز‌های این بازی را به دست آورد. امتیاز‌هایی که با توجه به وضعیت این گروه و نزدیک بودن شرایط امتیازی ۳ تیم فولاد و النصر و السد، کسب آن برای نماینده عربستان بسیار مهم است.  

به عبارتی با توجه به وضعیت امتیازی این گروه تیم برنده این بازی مسیر خود را برای صعود به مرحله حذفی بسیار هموار کرده است چرا که با توجه به بازی‌های رو در روی ۲ تیم دیگر این گروه، کسب ۳ امتیاز در این مسابقه برای هر ۲ تیم بسیار واجب است.

البته تیم النصر عربستان در این دیدار نیز مانند بازی گذشته خود چند بازیکن مهم و اصلی خود را به دلیل مصدومیت و همچنین ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارد، اتفاقی که می‌تواند شرایط را برای پیروزی نماینده کشورمان آسان‌تر کند.

تیم‌های فوتبال النصر عربستان و فولاد ایران جمعه شب و از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه فولاد و گروه استقلال واقعا سخته
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۷:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه استقلال سخت نیست .. استقلال ضعیفه ... گروه پرسپولیس ضعیف نیست پرسپولیس خیلی قویه ... اینا نکاتی هست که باید توجه کنی بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه فولاد واقعا خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پادشاه فرهاد رهبر کیسه نیاز شدید به دفاع برابر الدحیل ایران داره کاش قبل از اینکه فرجی بره هند جهت کمک به ششتق لال راهی عربستان می شد. 66666666666666⁶66666665555555666
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لنگ اگه گروه استقلال بود یک امتیازم کسب نمیکرد چ برسه صعود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ دلم واسه این کیسه های طفلک میسوزه ترحم انگیزتر از اینها وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاشاسین تراختور کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر معصومی
۱۲:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پرسپولیس در گروه مرگ قرار دارد لطفآ حمایت بیشتری کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه مرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به تیم حکومتی که نباید گفت ارتش سرخ.
درستش اینه که بگیم سپاه سرخ.
ما سپاهانی و حالا حالا قهرمانیم . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو کنار بزار باد بیاد بااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیم مینیم بااااا دوزاریا خخخ
United States of America
M
۱۷:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
از کی تاحالا پیاز هم قاطی میوه ها شده.خخخخخ
آخرین اخبار