بیماران خاص هفتکلی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

مدیرشبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: امروزجمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰تزریق واکسن کرونا برای بیماران خاص در این شهرستان انجام می شود.

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد امروز جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ تزریق واکسن کرونا برای بیماران خاص شامل؛ بیماران تالاسمی، هموفیلی، سیکل سل، دیالیزی و پیوند اعضا در این شهرستان انجام شود.

او با بیان اینکه متقاضیان جهت دریافت واکسن با در دست داشتن مدارک هویتی و مدارک مربوط به بیماری شان به آدرس بلوار شهید چمران، جنب بانک ملت، مرکز جامع سلامت (شماره ۱) مراجعه کنند، افزود: ضمنا ملاک واجد شرایط بودن محل سکونت استعلام از سامانه یکپارچه بهداشت (سامانه سیب) است.

مولایی پارده اظهار داشت: نوبت دوم این واکسن ۲۸ روز بعد از تزریق اول  بوده و  با توجه به اینکه این واکسن در ۲ دوز زده می‌شود تا ایمنی قابل قبولی ایجاد کند همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بعنوان اولین و مهمترین راه پیشگیری است، همچنین سایر گروه‌های هدف در نوبت‌های بعدی که از طریق روابط عمومی اعلام خواهد شد، علیه بیماری کرونا ویروس واکسینه  خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.