سرقت مسلحانه‌ای که طبق نقشه پیش نرفت!

دو سارق مسلح که خودروی یک راننده ورزشکار را برای سرقت انتخاب کرده بودند با واکنش غافلگیرانه او شوکه شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو سارق مسلح که با تصور سرقتی آسان به راننده یک خودرو حمله‌ور شده بودند پس از واکنش غیرمنتظره وی مجبور به فرار شدند. این راننده در موقعیتی مناسب به یکی از این سارقان حمله ور و او را ناکام کرد. این حادثه در یکی از خیابان‌های شهر «سن لیندرو» در ایالت کالیفرنیا رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این راننده به سمت خودروی خود حرکت می‌کند ناگهان دو سارق که مسلح هستند به سمت او یورش می‌برند. لحظاتی بعد راننده در واکنشی دیدنی به یکی از سارقان حمله ور شده و پس از بلندکردن سارق او را مانند یک کشتی گیر روی کف آسفالت می‌کوبد.

در این ویدئو صدای سارق که فریاد می‌کشد شنیده می‌شود که می‌گوید: «اکی، باشه، بزار بروم.» در این ویدئو صدای سارق دوم نیز شنیده می‌شود که خطاب به سارق می‌گوید: «هی، بزار برود.»


بیشتر بخوانید


در ادامه در حالی که اسلحه سارقین کف خیابان افتاده هر دو نفر پا به فرار می‌گذارند. این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام به ویدئویی پربازدید تبدیل شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «سرقت مسلحانه‌ای که طبق نقشه پیش نرفت.»

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بیننده داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سارق مسلح ، رزمی کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با جونش بازی کرد
آخرین اخبار