افاضلی: تراکتور توانست ۳ امتیاز مهم مقابل نیروی هوایی کسب کند تا در کورس صعود بماند

کارشناس فوتبال در خصوص بازی‌های نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی کارشناس فوتبال در مورد بازی شب گذشته تراکتور مقابل نیروی هوایی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور توانست مقابل نیروی هوایی ۳ امتیاز مهم کسب کند تا در کورس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بماند. تراکتور می‌خواست برنده شود و به هدف خود رسید. بعد از گل زود هنگامی که شاگردان خطیبی به ثمر رساندند، به دنبال حفظ آن بودند. داور قضاوت خوبی داشت و نمی‌توانیم گله‌ای از او داشته باشیم. همیشه داور‌ها به ضرر ما سوت می‌زدند.

او در مورد ضعف فولاد که منجر به شکست این تیم مقابل النصر شد تصریح کرد: فولاد تیمی است که همه چیز را روی کار تیمی انجام می‌دهد. بزرگ‌ترین مزیتی که این تیم دارد، اتحاد و همدلی است. فولاد علیرغم تاکتیک و کار تیمی، بازیکن تعیین کننده کم دارد. فولاد نیاز دارد چند بازیکن تاثیر گذار داشته باشد تا در مراحل حذفی با مشکل مواجه نشود. همیشه نمی‌توان با کار تیمی، برنده مسابقه شد.

می‌توانیم از این پرسپولیس انتظار حضور در مراحل نهایی را داشته باشیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همه فکر می‌کردند بعد از جدایی برانکو از جمع پرسپولیس ها، این تیم نمی تواند مثل قبل نتیجه بگیرد. گل محمدی به خوبی توانست میراث برانکو را حفظ کند. سرخ پوشان کیفیت بالایی در آسیا دارند. پرسپولیس در دفاع و حمله، با برنامه بازی می‌کند. می‌توانیم از این پرسپولیس انتظار حضور در مراحل نهایی را داشته باشیم. در مراحل حذفی عیار تیم‌ها مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار