جنبش جهاد اسلامی: فلسطینیان با وحدت خود دشمن را شکست می‌دهند

جنبش جهاد سلامی فلسطین تاکید کرد که فلسطینیان با انسجام و وحدت خود دشمن و برنامه‌های آن را شکست می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش جهاد سلامی فلسطین امروز (شنبه) در واکنش به درگیری‌های اخیر در قدس اشغالی و مسجدالاقصی تاکید کرد که فلسطینیان با انسجام و وحدت خود دشمن و برنامه‌های آن را شکست می‌دهند.

این جنبش اعلام کرد: مسجد الاقصی خط قرمز ماست و به صهیونیست‌های شهرک نشین اجازه نمی‌دهیم به فلسطین و فلسطینیان اهانت کنند.

جهاد اسلامی افزود: مقاومت بار دیگر آمادگی همیشگی خود را برای حمایت از فلسطینیان ثابت و اعلام کرد هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهد قواعد درگیری را زیرپا بگذارد.

این جنبش گفت: حملات دشمن به غزه، مقاومت را از انجام وظایف خود منصرف نخواهد کرد. مقاومت در برابر هر نوع حمله به صورت مقابله به مثل پاسخ خواهد داد.

«فوزی برهم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز پیش از این در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی بر تداوم مقاومت برای دفاع از قدس تاکید کرد.

او گفت: پاسخ مقاومت در چارچوب برهم زدن معادلات رژیم اشغالگر است و در مقابل اقدامات رژیم اشغالگر به تمامی اشکال مقاومت برای دفاع از قدس، مسجدالاقصی و حقوق و آزادی آن ادامه می‌دهیم و بهای آن را می‌پردازیم.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ضمن هشدار درباره اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در قدس اعلام کردند که مقاومت فلسطین حرف پایانی را می‌زند و با قدرت در برابر دشمن خواهد ایستاد تا غرور دشمن را لگد مال کند. جرقه‌ای که امروز روشن کردید، کلید انفجاری در برابر دشمن جنایتکار است.

منطقه باب العامود در قدس اشغالی دیشب شاهد درگیری‌های شدید بین نمازگزاران فلسطینی با نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان صهیونیست بود که این درگیری‌ها به زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نمازگزار فلسطینی منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار