فریبنده زنان و دختران چینی به دام پلیس افتاد

مردی که با فریب زنان و دختران چینی از آن‌ها کلاهبرداری می کرد توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که همین چند روز پیش بود دستگیری یک مرد ژاپنی به اتهام فریب زنان در این کشور خبرساز شده بود به تازگی دستگیری یک مرد چینی نیز به دلیل اتهام مشابه خبرساز شده است. این مرد چینی که هویتش «ژانگ نان» اعلام شده به اتهام فریب و کلاهبرداری از حدود ۲۰ زن توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری این مرد پس از آن انجام شد که در تاریخ ۲۰ مارس یک زن با نام «ژانگ لی» به اداره پلیس در منطقه «ژِنگژئو» در استان هنان چین مراجعه و شکایتی را بر علیه این مرد مطرح کرد. این زن در شکایت خود مدعی شد که مردی پس از برقرار کردن رابطه عاطفی با او مبلغی حدود ۹ میلیون یوان (۱.۳ میلیون دلار) از وی کلاهبرداری کرده است. این زن گفت که ژانگ در مدت آشنایی با او خود را نوه مقامات بانفوذ چینی معرفی کرده بود. او گفت که اولین بار در یک کارواش با این مرد آشنا شده است.


بیشتر بخوانید


بنا به گفته این زن، ژانگ یکبار با ادعای اینکه پدرش که مدیر بانک است به اتهام فساد محکوم شده و نیاز به کمک مالی دارد مبلغ زیادی از او پول دریافت کرد. این در حالی بود که ژانگ پول‌های دریافتی از زنان را صرف خرید ماشین‌هایی مانند فِراری، لامبورگینی و پورشه کرده بود.

فریبنده زنان

در مورد دیگری این مرد کلاهبردار به دوست خود گفته بود که برای ارتقاء شغلی از سمت متوسط فعلی خود به سمت معاون نیاز دارد تا با تهیه هدایای گران قیمت مقام محلی مسئول ارتقاء شغلی را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین دوست وی مبلغ ۳ میلیون یوان به حساب این مرد پول واریز کرد. ژانگ لی زمانی به کلاهبردار بودن این مرد مشکوک شد که تماس تلفنی‌ای از طرف یک دختر دیگر که مدعی بود او نیز دوست ژانگ است دریافت کرد.

فریبنده زنان
اما شوک واقعی این زن زمانی بود که متوجه شد دو دوست دیگر این مرد نیز در همان برجی که خود ساکن بود زندگی می‌کنند. یکی از این دختران در طبقه دهم، دیگری در طبقه هفدهم و سومین نفر در طبقه هیجدهم. این زن پس از بررسی بیشتر متوجه شد این مرد بیشتر پول را صرف خرید ماشین‌های گران قیمت، مسافرت، قمار و مهمانی کرده است. بنا به گفته پلیس پس از دستگیری این مرد پول زیادی در حساب وی باقی نمانده بود.

سرانجام با شکایت این زنان پلیس اقدام به دستگیری ژانگ نان کرد و معلوم شد که او به صورت همزمان ۲۰ زن را مورد فریب قرار داده است. تحقیقات پلیس چین از این مرد کلاهبردار ادامه دارد.

فریبنده زنان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.