فرماندار ویژه ملایر:

تمام تخت‌های بیمارستانی ملایر پر از بیماران کرونایی است/ ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تمامی تخت‌های بیمارستانی شهرستان پر از بیماران کرونایی است و با این روند افزایش مبتلایان به کووید ۱۹، بیمارستان صحرایی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت اله ولدی، فرماندار شهرستان ویژه ملایر در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد استانی پیشگیری از  کرونا  گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان قرمز کرونایی با شیب تند مبتلایان جدیدی است و تمام تخت‌های بیمارستان‌های شهرستان پر شده است.

 ولدی دوری از تجمعات، دورهمی‌ها و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا را تا پایان دوره کامل قرنطینه تاکید کرد و افزود: دورکاری کارمندان در خانه باشد و از خیابان گردی، بازارگردی و بیرون آمدن پرهیز نمایند.

او بیان کرد: پزشکان ما هم باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی شماره دهی و معاینه با رعایت اصول بهداشتی از تجمع جمعیت در مطب‌ها جلوگیری کنند.

فرماندار ملایر اظهار داشت: به اصناف گروه یک هم که در حال فعالیت هستند تاکید می کنیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کار خود را انجام دهند و با کسانی که برخلاف اصول بهداشتی کار کنند به جد برخورد می‌شود و در صورت خلاف و رعایت نکردن اصول بهداشتی مغازه‌های آن‌ها هم پلمب می‌شود.

ولدی ادامه داد: ورودی و خروجی‌های ملایر هم همچنان در کنترل پلیس است و به جز شب‌های قدر ممنوعیت تردد شبانه و جریمه‌ متخلفان  برقرار است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.