باز پس گیری اراضی ملی شهر اشکنان شهرستان لامرد از چنگال زمین خواران

به منظور جلوگیری از تخریب اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری، ۴ هکتار از اراضی ملی شهر اشکنان شهرستان لامرد از دست متصرفان آزاد و به اراضی دولتی بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی نکوگو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، گفت:پس از پیگیری‌های های انجام شده و همکاری عوامل قضایی و انتظامی، ۴ هکتار از اراضی ملی محدوده شهر اشکنان شهرستان لامرد به ارزش تقریبی یکصد میلیارد ریال از دست زمین خواران خارج و تحت حاکمیت دولت قرار گرفت.

او، بیان کرد: افرادی با سوء استفاده و ارائه اسنادی متعلق به دیگر اراضی و ارائه آن به محاکم قضایی و شعب ویژه رسیدگی کننده به اعتراض به اگهی اعلام ملی در مرکز استان موفق به اخذ رای بدوی مبنی بر مالکیت اراضی ملی مجاور شهر اشکنان شده بودند که با پیگیری‌های مداوم واحد حقوقی این اداره، رای صادره در محاکم تجدید نظر استان نقض و این اراضی از دست زمین خواران خارج و به انفال بازگشت.

نکوگو، تصریح کرد: حفظ و حراست از مالکیت دولت از اولویت‌های اساسی و مهم ما در انجام وظایف سازمانی است که به همین منظور  با جدیت کامل با زمین خواران و افراد فرصت طلب برخورد قاطع و قانونی بعمل می‌آید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار