مددی: امیدوارم با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، دل هواداران را شاد کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در ارزیابی خود از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اظهار کرد: به هر حال با تصمیم AFC این دوره از رقابت‌ها با افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده همراه بوده و به نظرم شاهد نوعی ناهمگونی بین گروه‌ها هستیم. البته در این رابطه حتما باید کارشناسان نظر بدهند، اما تصور می‌کنم به طور کلی سطح رقابت‌ها بالا است و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی به مرحله بعد صعود کنند.

او در خصوص عملکرد تیم‌های رقیب باشگاه استقلال در گروه C گفت: رقبای ما در گروه C همه تلاش خود را انجام می‌دهند که نتایج خوبی کسب کنند. همه مردم دیدند ما یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. اصولا سبک مربیگری فرهاد مجیدی همانطور که بار‌ها هم خودش گفته، یک سبک تهاجمی است. تیم‌های همگروه استقلال همگی در این رقابت‌ها مدعی هستند و با تمام امکانات خود پا به میدان گذاشته اند. گروه ما واقعا گروه سختی است. هرچند تیم الشرطه عراق از این گردونه خارج شده، اما رقابت اصلی بین استقلال، الدحیل و الاهلی عربستان است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط میزبانی شهر جده گفت: در مجموع شرایط میزبانی مناسب بوده، اما مشکلاتی هم داشتیم. دوری مسیر زمین تمرین با محل اقامت بازیکنان و همچنین بازی در زمین شماره ۲ به جای ورزشگاه اصلی ملک عبدالله و ساعت برگزاری مسابقات از جمله مشکلات ما در این مسابقات بودند. شیوه نامه‌های بهداشتی هم تا اینجای کار خوب رعایت شده و مسئولان پزشکی AFC خیلی خوب این مسائل را رعایت کردند و دقت عمل لازم را در این زمینه داشته اند.

احمد مددی ادامه داد: فعلا تمرکز ما به عنوان مجموعه استقلال بر روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود است. با شناختی که از مجیدی و کادر فنی دارم و البته انگیزه بالای بازیکنان، اطمینان دارم که در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هم شاهد نمایش‌های دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات تلخ اخیر در ماجرای پسر آبی هم گفت: این اتفاق تلخ بود و ما هم در بیانیه‌ای که صادر کردیم، انزجار خود را از این گونه اقدامات ناهنجار و تلخ، اعلام و اطلاعیه‌های لازم را هم صادر کردیم و هرگونه کودک آزاری را محکوم می‌کنیم و بدون شک از محمد مهدی عزیز بعد از رقابت‌های آسیایی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

او در پایان گفت: من از همه هواداران تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند و استقلال بتواند با تلاش کادر فنی و بازیکنان از سد الاهلی بگذرد و دل هواداران خونگرم و عزیزمان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار