هوای کردستان فردا بارانی است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به ورود امواج بارشی از روز دوشنبه به استان، گفت: بارش‌های پراکنده تا بعدازظهر فردا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی پناهی معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته "مریوان" و "قاملو" با یک میلی‌متر بارش بیشترین میزان بارندگی را داشتند، اظهار داشت: در این مدت، موچش سه دهم، کامیاران و دهگلان ۲ دهم و قروه یک دهم میلی‌متر بارندگی داشتند.

او بیشترین سرعت وزش باد در شبانه روز گذشته را مربوط به شهر دهگلان با ۳۰ متر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: قاملو با ۲۴، آویهنگ ۲۳ و بانه ۲۱ متر بر ثانیه در رده‌های بعدی بیشترین سرعت وزش باد قرار داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه در شبانه رو گذشته سلین اورامان با ۳۴ درجه گرمترین و بابارشانی و زرینه با شش درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بودند، اضافه کرد: دمای هوای شهر سنندج نیز ما بین ۱۳ و ۳۱ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

او ادامه داد: امروز و فردا بارش پراکنده باران، رعد و برق و بارش تگرگ در استان پیش بینی می‌شود که در بیشترین حالت احتمال بارش پنج تا ۶ میلی‌متر باران وجود دارد.

پناهی یادآور شد: از لحاظ دمایی طی روز‌های آینده هوای استان خنک‌تر می‌شود که این دما در صبح روز پنجشنبه کاهش سه تا چهار درجه‌ای را خواهد داشت.

او گفت: برای روز‌های آتی هم وزش باد پیش بینی و به دنبال آن پدیده گرد و خاک، کاهش دید افقی و آلودگی هوا نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.