تمرکز بر روی دانش موشکی ایران؛ ماحصل رایزنی‌های واشنگتن و تل آویو

مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با مشاور امنیت رژیم صهیونیستی بر ایجاد کارگروهی بمنظور تمرکز بر روی دانش موشکی ایران، به توافق رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده رژیم صهیونیستی که بمنظور اطلاع یافتن از نشست‌های برگزار شده درباره برجام راهی واشنگتن شده است، با جیک سالیوان به دیدار و رایزنی پرداخت.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با مئیر بن شبات، مشاور امنیت رژیم صهیونیستی در مورد توافق هسته‌ای بایکدیگر گفتگو کردند که در این راستا کاخ سفید بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد که، نمایندگان آمریکا و اسرائیل طی دیدار خود در واشنگتن بر سر رایزنی‌های دوجانبه درباره گستره‌ای از موضوعات منطقه‌ای به توافق رسیده اند.

این بیانیه می‌افزاید: مقامات آمریکایی و اسرائیلی طی این دیدار پیرامون برخی موضوعات و نگرانی‌های جدی موجود در رابطه با پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای ایران طی سال‌های گذشته به رایزنی پرداختند.

در بیانیه کاخ سفید ضمن اشاره به اینکه واشنگتن، تل آویو را در جریان کامل مذاکرات وین قرار داده، آمده است: دو طرف درباره رفتار ایران در منطقه اتفاق نظر دارند و آن را تهدید می‌دانند.

این بیانیه می‌افزاید: مقامات آمریکایی بر حمایت بایدن از حق اسرائیل در جهت دفاع از خود تاکید دارند. آمریکا همچنان متعهد به تامین امنیت اسرائیل است.

کاخ سفید در بیانیه خود آورده است: آمریکا و اسرائیل در رابطه با ایجاد کار گروهی بمنظور تمرکز بر روی تهدیدات پهپادی و موشک‌های هدایت شوند ایران و همچنین ارائه آن‌ها به متحدان خود در خاورمیانه به توافق رسیده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار