سامانه جامع ICT در یزد راه اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از راه اندازی سامانه جامع تسهیلات وجوه اداره شده ICT با نام توان آفرین در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست آنلاین با خبرنگاران و اصحاب رسانه و مدیران ادارات کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ها، گفت:  سامانه جامع تسهیلات وجوه اداره شده ICT با نام توان آفرین در استان راه اندازی شد.

او  این سامانه را یکپارچه سازی و تمرکز زدایی در اعطای تسهیلات کم بهره، تسهیل و در عین حال تسریع در فرایند اعطا تسهیلات، سهولت در تامین وثایق و نیز همکاری با سایر دستگاه‌های فعال به منظور  توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان دانست.

 پاکدل افزود: از این پس پیگیری و بررسی درخواست متقاضیان استانی از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت خواهد گرفت و سرعت عمل و رضایت مندی بیشتری برای متقاضیان به همراه خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: بر اساس این گزارش کسب و کار‌ها و شرکت‌های حوزه فاوا می‌توانند از طریق سامانه http://tavanafarin.ito.gov.ir درخواست تسهیلات خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.