امکانات فرهنگی تبلیغاتی شهرداری یزد در خدمت صندوق بیمه روستایی

مدیر صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان یزد از امضا تفاهم نامه همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: ۵۸ درصد از جمعیت استان در شهر یزد سکونت دارند که تعداد زیادی از این افراد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و فاقد بیمه هستند.

او افزود: در صدد استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و مشاوره به افراد فاقد بیمه هستیم.

ابراهیمی ادامه داد: بیمه صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان در نظر دارد از ظرفیت‌های تبلیغی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برای آگاهی بخشی به سرپرستان خانوار فاقد بیمه استفاده کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان عشایر استان یزد با بیان اینکه ۵۱ درصد ضریب پوشش بیمه‌ای این صندوق مربوط به روستا‌های استان است، گفت: در حال حاضر تمرکز صندوق بیمه روستایی بر روی شهرستان‌های زیر ۲۰ هزار نفر و افراد فاقد بیمه در حاشیه شهر یزد است.

او با اشاره به اینکه همه افرادی که فاقد بیمه هستند می‌توانند از بیمه روستایی استفاده کنند، افزود: افرادی که فاقد پوشش بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت هستند می‌توانند با مراجعه به کارگزاری این صندوق از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

همچنین عباس ملازینلی در این مراسم گفت: یکی از وظایف سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌ها مبحث آموزش حقوق شهروندی و اطلاع رسانی عمومی است.

او افزود: یکی از معضلات ومباحث مختلف مردم نداشتن اطلاعات لازم درخصوص بیمه‌های روستایی و شهری است.

ملازینلی ابراز کرد: بخش زیادی از مردم ساکن شهر‌ها هستند، اما مشمول بیمه روستایی می‌شوند و مخاطبین شهرداری‌ها تلقی می‌شوند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: امکانات تبلیغی و اطلاع رسانی مانند نمایه‌های شهری، فضای مجازی را برای اطلاع رسانی و استفاده بیشتر مردم در اختیار صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.