در بسته حوادث پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ بخوانید؛

پلیس خوزستان امنیت را از سارقان ربود/ سارقان احشام و تجهیزات مخابراتی ناکام ماندند

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای منزل در بند پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۰ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای منزل را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۹ فقره سرقت معترف شد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارق سابقه دار در ایستگاه پلیس رامهرمز توقف کرد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۲ روز گذشته در شهرستان، ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی با پیگیری‌های مستمر انتظامی و فعالیت‌های شبانه روزی با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۱۷ عدد لنز دوربین مداربسته، ۶ عدد قاب دوربین مداربسته، یک دستگاه دریل تخریب، ۲ دستگاه کیس و هارد کامپیوتر، ۲ دستگاه ضبط خودرو، ۵ عدد ترانس دوربین مدار بسته، ۲ عدد باند بزرگ، ۱۹ عدد فلش و رم، ۲ دستگاه ترازوی دیجیتال، یک عدد باطری موتورسیکلت، یک دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه دوچرخه، ۳ عدد چاقو، تعدادی کارت عابر بانک و مدارک شناسایی سرقتی و ۱۷ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت موتورسیکلت، سرقت داخل خودرو، قطعات خودرو، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند، تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانهاز سوی افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارقان کیف قاپ در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهر اهواز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران انتظامی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۲ سارق حرفه‌ای کیف قاپ را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس در این رابطه یک مالخر را هم دستگیر کردند، گفت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره سرقت کیف قاپیدر سطح شهرستان اهواز اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره با دستان بسته

سرهنگ حسین نژاد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح شهر اهواز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران انتظامی موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به اعتراف متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پلیس دستان سارق احشام در امیدیه را بست

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی امیدیه بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و ماموران انتظامی این شهرستان با کار تخصصی و اقدامات پلیسی یک سارق به هویت معلوم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافگیرانه او را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد، افزود: فرد مذکور پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سارقان حرفه‌ای سیم و تجهیزات مخابراتی دستگیر شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی ۲ سارق به هویت معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

سارق حرفه‌ای تلفن همراه مقابل قانون زانو زد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتطامی ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف تلفن همراه در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق سابقه دار با هویت معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس با مواجهه شدن با دلایل و مستندات به بزه ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

برق دستبند بر دستان سارق اماکن نیمه کاره در هفتکل

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن نیمه کاره در سطح شهرستان هفتگل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به اعتراف متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۵ فقره سرقت از اماکن نیمه کاره در سطح شهرستان اشاره و تصریح کرد: اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی تحویل گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار