حضور ماندگار سردار سلیمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش

صفحه منتسب به سردار حاج قاسم سلیمانی، تصویری کمتر دیده شده از ایشان را در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله فرماندهانی بود که در دوران دفاع مقدس حضور موثری داشت. فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بین‌المللی بغداد عراق طی یک حمله ناجوانمردانه به شهادت رسید و داغی بزرگ بر دل دوستدارانش گذاشت.

سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود و چندین بار مجروح شد و سپس در مقام فرمانده نیروی قدس سپاه نقش مهمی را ایفا کرد و در نبرد مقابله با داعش در عراق و سوریه حضور چشمگیری داشت و توانست با سیاست‌های هوشمندانه و دقیق خود داعش را از بین ببرد.


بیشتر بخوانید


در همین راستا صفحه منتسب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصویر کمتر دیده شده از فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

انتشار تصویر کمتر دیده شده از شهید سلیمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با داعش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر صدیق شهید دلاور مرد مردان تمامی میدانهای حق بر علیه باطل شجاع دل خردمند بصیر سخاوتمند دلسوز صلح طلب سردار دلها سرباز وطن سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار شاد باد . یاد و نام و مکتبش تا ابدیت در قلوب تمامی امت و ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی و در دل تمامی آزاده اندیشان خردمندان عادلین سر تا سر جهان اسلام زنده و گرامی و پر ره رو باد . رحم الله من یقرا فاتح مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحت شاد
آخرین اخبار