توزیع یک هزار بسته گوشت بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:خیرین زنجانی یک هزار بسته گوشتی با هزینه ۴۵۰ میلیون ریالی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر، خیرین زنجانی با همکاری هیأت امنای امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان با هزینه ۴۵۰ میلیون ریالی یک هزار بسته گوشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: از این بسته‌ها تعدادی بین نیازمندان توزیع و تعدادی نیز تحویل موسسات و نهاد‌های خیریه شد تا در میان خانواده‌ها و افراد تحت حمایت خود توزیع کنند.

او تصریح کرد: همچنین  دو راس گوسفند به ارزش ۸ میلیون تومان از محل مساعدت خیرین و نیکوکاران این مرکز خریداری و ذبح کردند که به تعداد ۲۰۰ بسته گوشت گرم در کنار اقلامی، چون برنج رب، روغن، چای و حبوبات و برخی موارد مشابه در میان افراد کم بضاعت تحت حمایت این مرکز توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: ۷۰۰ بسته گوشت گرم نیز در خدابنده بین خانواده‌های کم توان این شهرستان توسط موسسات و نهاد‌های خیریه همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و سایر موسسات خیریه توزیع شد تا به دست خانواد‌های تحت حمایت خود برسانند.


انتهای پیام/ا

 

برچسب ها: گوشت ، نذری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.