دمای هوا در کردستان کاهش می‌یابد

هواشناسی برای فردای کردستان، آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید بشدت غبارآلود و کاهش دما را پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خسرو سیف پناهی شعبانی کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: برای امروز جمعه و فردا شنبه جو اغلب استان پایدار بوده و بجز رشد موضعی ابر و گاهاً وزش باد که برای بعدازظهر فردا قابل توجه پیش بینی می‌شود، پدیده دیگری نخواهیم داشت.

سیف پناهی شعبانی افزود: به دنبال آن بتدریج از عصر و اوایل شب فردا شنبه تا سه شنبه هفته آینده با توجه به عبور موجی از شمال غرب کشور، شاهد افزایش ابر، وزش باد گاهاً شدید (بخصوص در بعدازظهرها) و در بعضی از نقاط استان بارش باران به همراه رعدوبرق و احتمالاً بارش تگرگ خواهیم بود.

اوگفت: انتظار داریم بارش‌ها به شکل رگباری و پراکنده بوده و عمدتاً در نیمه شمالی و تا حدودی شرقی استان و در ساعات بعدازظهر اتفاق بیافتد.

سیف پناهی شعبانی افزود: با توجه به شرایط شکل گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح منطقه، کیفیت هوا و دید افقی از روز شنبه تا اواسط هفته آینده کاهش می‌یابد.

همچنین از فردا شنبه تا روز دوشنبه، شاهد کاهش تدریجی ۵ تا ۷ درجه‌ای دما و خنک‌تر شدن هوا در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: هواشناسی ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.