امام جمعه شهرکرد:

معلمان به عنوان تبیین‌گران، هدایتگران و روشنگران در جامعه هستند

امام جمعه شهرکرد گفت: معلمان به عنوان تبیین گران، هدایتگران و روشنگران در جامعه هستند و نقش خط دهندگی، جهت‌دهندگی، بصیرت دهندگی با خدا محوری را باید سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با فرهنگیان و تجلیل از معلمان نمونه استان با اشاره به نزدیک شدن به زمان ایام انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه است.

او با اشاره به اهمیت نقش فرهنگیان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت در هدایت افکار عمومی به سمت انتخاب درست، افزود: فرهنگیان و جهادگران و فعالان در حوزه انتخابات باید بکوشند خدا محورانه مردم را هدایت کنند و جایگاه انتخابات را برای مردم تبیین کنند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: معلمان به عنوان تبیین‌گران، هدایتگران و روشنگران در جامعه هستند و نقش خط‌دهندگی، جهت‌دهندگی، بصیرت دهندگی با خدا محوری را باید سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

او ادامه داد: دشمنان برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند که انتخابات را منحرف کند و جامعه را در حال غبار آلودگی و تردید قرار دهند و در کشور تفرقه و چنددستگی ایجاد کنند، که برای مقابله با این شیطنت‌های دشمن به یک بصیرت خدامحورانه نیاز است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه بحث جناج، حزب و گروه نیست، گفت: بحث شیطنت‌های دشمن، غبارآلود کردن فضا و از کارآمد انداختن نظام است و نباید اجازه داد قربانی این افکار جناحی شویم.

او افزود: برای عبور از تحریم، مشکلات، مسائل اقتصادی، گرانی‌ها نیاز به انتخاب یک دولت همیشه در صحنه است که مردم را در صحنه بیاورد و از توان و ظرفیت مردم استفاده کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام به ظرفیت خدامحوری، اخلاص، بصیرت به عنوان یکی از ویژگی‌های شاخص شهید مطهری، بهشتی و شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اضافه کرد: این ظرفیت‌ها وقتی روی هم جمع می‌شود یک انسان متعالی، اثرگذار و موثر می‌سازد.

او از فرهنگیان خواست: تا در نظام آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و تزکیه اصل خدامحوری را مد نظر داشته باشند تا خدای نخواسته در بازی سیاسی، جناحی و گروه‌گرایی گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به درز یک مصاحبه و گفتگو در جامعه گفت: این کار جزو برنامه‌های دشمن و نفوذی‌ها است در حالی که مردم با بصیرت در جامعه به خوبی جایگاه مساله میدان و دیپلماسی را فهمیده است.

او افزود: میدان برای دیپلماسی قدرت ایجاد می‌کند و اگر میدان با اقتدار باشد دیپلماسی حرف برای گفتن دارد، اما اگر میدان از خود ضعف نشان دهد دیپلماسی هم حرف برای گفتن ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: جایگاه میدان و دیپلماسی در جامعه مشخص است و همه مردم نیز به این جایگاه واقف هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.