فرماندار مهاباد به مناسبت روز معلم پیام تبریک صادر کرد

فرماندار مهاباد در پیامی سالروز شهادت استاد آیت الله مطهری و روز معلم را گرامی داشت و از اهتمام و مجاهدت معلمان مشفق و متعهد در دوران مقابله با شیوع کرونا برای روشن نگه داشتن چراغ تعلیم و تربیت قدردانی کرد. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو در پیام خود به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم گفت: آگاهی بخشی و روشنفکری از مهم‌ترین مسئولیت‌های معلمان است تا آدمی را از سقوط به جهالت نجات بخشد.

در این پیام آمده است:

روز معلم، فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی، وظیفه مهم دینی و ملی انسان‌های بزرگ منشی است که با رسالتی عظیم و بی بدیل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی و علم‌آموزی، آگاهی‌بخشی ومعرفت‌شناسی، بی ادعا گام بر می‌دارند.

مقام شامخ و والای معلم را نمی‌توان در ترازوی مادی به سنجش گذاشت و با تعبیرات و اصطلاحات معمول، اهمیت و ارزش راستین آن را وصف کرد، چرا که معلم، فروزان کننده مشعل بینش و دانش و تربیت آموز زندگی پربار آدمی بر بسیط جهان است.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری"روز معلم"را به قاطبه معلمان و استادان فرهیخته شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تاسی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و همگام با سیاست‌های ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی در سال" تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها " همواره در مسیر تربیت نیرو‌های توانمند و متعهد فرزندان ایران اسلامی موفق باشید و بعنوان طلایه داران فرهنگ در جامعه رسالت فرهنگ سازی در مدیریت مصرف و حمایت از تولیدات داخلی در بین دانش آموزان نقش بهینه و موثری را ایفا نمایید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.