گرامیداشت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم

فرماندار ایذه با صدور پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نبوتی فرماندار ایذه با صدور پیامی فراررسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز شهید مرتضی مطهری است که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل و در عمر با برکت خویش نقشی فراموش نشدنی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی داشته است.

هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه‌ای زیبا برای قدردانی از زحمات معلمان است. انسان‌هایی شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول هستند، قدرشناسی از مقام معلم یک سنت اسلامی و قرآنی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن فرداست.

ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای معلم و در رأس آنان روح پرفتوح بزرگمرد عرصه فرهنگ و آموزش، شهید مرتضی مطهری روز معلم را به همه اساتید گرانقدر، معلمان و آموزگاران پرتلاش و همه فرهنگیان تبریک عرض نموده؛ از اولین معلم عالم هستی و آفریننده دانا برای این بزرگواران عرصه تعلیم و تربیت توفیقات روز افزون، طول عمر باعزت مسئلت می‌نمایم.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه

انتهای پیام/م

برچسب ها: روز معلم ، هفته معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.