هدیه بانک ملی به دانش‌آموزان مازندرانی

بانک ملی یک هزار فقره وام خرید ابزار‌های آموزشی به دانش‌آموزان مازندرانی فاقد ابزار‌های هوشمند اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،خانعلی رشیدی رئیس شعب بانک ملی مازندران به همراه معاونین خود در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران حضور یافته و ضمن تبریک ایام هفته معلم از اهدای یک هزار فقره تسهیلات خرید ابزار‌های آموزشی به دانش‌آموزان مازندرانی فاقد ابزار‌های هوشمند علاوه بر تسهیلات اختصاص یافته قبلی خبر داد.

او از همکاری دوجانبه خوب این بانک با آموزش و پرورش خبر داد و ابراز امیدواری کرد در اعطای تسهیلات به فرهنگیان عزیز تعامل بیشتری بین دونهاد ایجاد شود.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست، گفت: با هدف ایجاد و رعایت عدالت آموزشی تاکنون بیش از ۳۲ هزار فقره ابزار آموزشی به دانش‌آموزان فاقد ابزار‌های هوشمند مازندرانی اعطا شد.

او با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد مازندران هستند، افزود: امروزه و در عصر کرونا مساله‌ی تأمین وسایل ارتباطی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند موضوعی بسیار مهم برای دستگاه تعلیم و تربیت است که امیدواریم با همکاری همه آحاد و ارکان جامعه و خیرین محترم، بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار