رئیس هیات کشتی قم:

هشت کشتی‌گیر قمی در جام تختی به روی تشک می‌روند

علیایی گفت: هشت کشتی‌گیر قمی در هفت وزن در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی بروی تشک خواهند رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هادی علیایی رئیس هیات کشتی قم گفت: بر اساس تصمیم کادر فنی، این رقابت‌ها به عنوان یکی از مراحل اصلی گزینش نفرات جهت اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود.

علیایی عنوان کرد: به همین دلیل این دوره از مسابقات جام تختی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت عدم حضور، کشتی گیر غایب شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ را نخواد داشت.

رئیس هیات کشتی قم افزود: با توجه به این تصمیم کادر فنی، انتظار می‌رود که بهترین کشتی گیران با آماده‌ترین شرایط فنی در این رقابت‌ها حضور یابند که پیش بینی می‌شود رقابت‌هایی سخت و تماشایی را شاهد باشیم.

علیایی با اشاره به لیست کشتی گیران قم در این رقابت‌ها گفت: مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن ۶۰ کیلوگرم، رضا مردی و امین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم و همچنین محمدجواد رضایی در وزن۶۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

رئیس هیات کشتی قم افزود: همچنین ابوالفضل زینتی رفاه در وزن ۷۲ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن ۸۷ کیلوگرم و محمدصادق عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم دیگر کشتی گیران قمی اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی اواخر اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.