نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است

آیت الله شاهچراغی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهم دانست و افزود: باید مردم به حضور گسترده در انتخابات تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران سپاه استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: سپاه در بین مردم خوشنام است و خدمات سپاه باید تداوم داشته باشد.

او افزود: طرح شهید سلیمانی در کاهش کرونا بسیار موثر بوده و باید سپاه با همه توان در اجرای این طرح همکاری داشته باشد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی ادامه داد: متاسفانه مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و سپاه باید در خصوص رزمایش مواسات و کمک به مناطق محروم همکاری بیشتری داشته باشد.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است و باید مردم به حضور گسترده در انتخابات تشویق شوند.

همچنین سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این دیدار گفت: در سال ۹۹ تعداد ۳۰۷۶ شغل جدید در سطح استان ایجاد کردیم و ۳۱۳ شغل در حال تعطیل شدن را احیا و تثبیت کردیم.

او افزود: ۴۳۳ صندوق قرض الحسنه در استان ایجاد شده و ۴۶ شرکت تعاونی نیز در کنار این صندوق‌ها در جهت کمک به موضوع اشتغال ایجاد شده است.

سردار دامغانی ادامه داد: ۵۳ کارگاه با ۴۲۶ نفر شغل در سال ۹۹ ایجاد شد و ۱۶۲ پروژه عمرانی در سال گذشته در استان انجام شد.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار