قدردانی استاندار از آتش‌نشانان فداکار قم

استاندار قم در پیامی از فداکاری آتش‌نشانان در اطفای حریق واحد صنعتی تولید الکل در قم قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست، استاندار قم در پیامی از عوامل دست‌اندرکار اطفای حریق واحد صنعتی تولید الکل در شهرک شکوهیه قم تشکر کرد.

متن پیام  به این شرح است:

وقوع آتش‌سوزی مهیب و گسترده در یکی از واحد‌های صنایع شیمیایی استان قم، حادثه تلخی بود که خوشبختانه در سایه سرعت عمل و حضور بهنگام نیرو‌های پرتلاش و فداکار یگان‌های امداد و نجات، به شکل شایسته و مطلوبی کنترل و مهار گردید.

حادثه‌ای که در صورت عدم مدیریت صحیح و هوشمندانه و قصور احتمالی در مراحل مختلف عملیات اطفاء و امداد، می‌توانست تبعات و خسارات جبران‌ناپذیرتری را به همراه داشته باشد.

اینجانب لازم می‌دانم از همه عوامل و نیرو‌هایی که با مسئولیت‌پذیری و تلاش خستگی‌ناپذیر خود، زمینه مهار سریع این آتش‌سوزی را فراهم کردند به‌ویژه مأموران فداکار آتش‌نشانی، عوامل زحمتکش اورژانس، هلال‌احمر، یگان‌های انتظامی، راهداری و شرکت شهرک‌های صنعتی، همچنین مدیریت بحران استان و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار اطفاء حریق تشکر و قدردانی نموده و با آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه امیدوارم با یاری خداوند متعال و در سایه تدبیر و دوراندیشی، شاهد تکرار چنین رخداد‌های فاجعه باری نباشیم. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار