۴۶۴ داوطلب شورا در خراسان رضوی به رد صلاحیت خود اعتراض کردند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: از مجموع ۶۰۰ داوطلب رد صلاحیت شده شورا‌های شهری استان ۴۶۴ نفر به رد صلاحیت خود اعتراض کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی اصغر عنابستانی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: باتوجه به ارسال شکایات از همه هیات‌های نظارت شهرستانی به هیات نظارت استان خراسان رضوی به نظر نمی‌رسد امروز و فردا آمار نهایی تفاوت فاحشی با این تعداد پیدا کند.

او افزود: در مجموع از ۶۰۰ داوطلب ردصلاحیت شده ۳۶۹ نفر در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها و ۲۳۱ نفر نیز در هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها رد صلاحیت شده اند، برخلاف هیاهوی اعلام شده، ما در هیات نظارت استان با نگاه باز به تایید صلاحیت‌ها نگاه می‌کنیم و بیشتر به دنبال تایید افراد هستیم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی ادامه داد: اگر مستندات کافی برای عدم سلامت فردی در اختیار داشته باشیم قاعدتا نمی‌توانیم وی را تایید کنیم، فارغ از ملاحظات و مصلحت اندیشی‌هایی که انجام می‌شود، سلامت مالی و اخلاقی افرادی که می‌خواهند وارد شورا‌های شهر شوند برای ما مهم است، با این حال پس از انجام بررسی‌ها تعداد زیادی از افراد ردصلاحیت شده در هیات نظارت استان تایید خواهند شد.

عنابستانی بیان  کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد ردصلاحیت شده از مشهد و دیگر شهرستان‌ها به شکل حضوری به هیات نظارت استان آمده اند و اعضای هیات نظارت به صورت رودررو در حال شنیدن توضیحات و دفاعیات این افراد هستند.

انتهای پیام//ف.غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار