پس از حدود سه هفته تعطیلی؛

مراکز تعویض پلاک در استان همدان فعال شدند

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک این استان از امروز پنجشنبه از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اعلام کرد: با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در این استان فعالیت مرکز تعویض پلاک این استان از امروز/ پنجشنبه/ دوباره آغاز می شود.

به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان از ۱۹ فروردین امسال به منظوری پیشگیری از شیوع این ویروس تعطیل شده بود.

او اضافه کرد: با توجه به بازگشت وضعیت کرونا در استان همدان به رنگ نارنجی، فعالیت این مراکز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجدد از سر گرفته شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تصریح کرد: بخش تعویض پلاک روزانه به ۸۰۰ تا یک هزار نفر خدمات ارائه می دهد همچنین همین تعداد متقاضی روزانه برای دریافت گواهینامه به پلیس راهور مراجعه می کنند.

سرهنگ فکری اضافه کرد: با توجه به بازگشایی مرکز شماره گذاری پس از حدود سه هفته تعطیلی، به طور حتم شمار زیادی از شهروندان برای تعویض پلاک و دریافت گواهینامه مراجعه می کنند که برای تسریع در پاسخگویی به مراجعان، نوبت کاری این مراکز افزایش می یابد.

او افزود :  آزمون کتبی و عملی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه نیز در شرایط قرمز کرونایی برگزار نمی شد که با توجه به بازگشت به وضعیت نارنجی این آزمون و کلاس ها نیز دایر می شود.

اکنون  هشت شهرستان استان همدان از نظر کرونا در وضعیت نارنجی و شهرستان های بهار و اسدآباد قرمز  هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مراکز تعویض پلاک همیشه تجمع زیادی داره امیدوارم شیوه نامه های بهداشتی در این مراکز رعایت بشه و به گونه ای برنامه ریزی کنند که از تجمع مردم جلوگیری بشه ...باتوجه به اینکه سه هفته هم تعطیل بوده قطعا ازدحام بیشتر خواهد شد
آخرین اخبار