روش‌های تازه مبارزه جوانان انقلابی در فضای مجازی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

قدس شریف اولین قبله گاه مسلمانان است و روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، که با هوشمندی، چنین روزی را به مظهر تجلی وحدت و همدلی مسلمانان عالم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرار داد.

روایت فلسطین، حکایت هفتاد ساله حق و باطل و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی فلسطین، مساله اول جهان اسلام است.

حقیقت آن است که انقلاب اسلامی ایران، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، حرکت و نشاطی تازه پدید آورد و خدا را شاکریم که امروز روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرز‌ها را در نوردیده و در اعماق دل و جان ملت‌های آزاداندیش جهان نفوذ کرده است.

روز قدس امسال نیز، اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، محدود شده؛ اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان با قدرت در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه‌مند در فضای مجازی خواهیم بود.

در جمعه‌ی پیش رو به جمع میلیونی شنوندگان و بینندگان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) می‌پیوندیم تا به فضل و امداد الهی توان و امکانات خود را برای تحقق رهنمود‌های معظم له در راه آرمان قدس عزیز بیش از پیش به کار گیریم.

محمد رضا علیزاده

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

انتهای پیام/ی

برچسب ها: روزقدس ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.