واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه ابطال شد

در حالی برخی از رسانه‌ها از ابطال واگذاری هفت تپه خبر داده اند که اسد بیگی رییس هیئت مدیره شرکت می‌گوید هنوز حکمی در این خصوص ابلاغ نشده.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بنا بر گزارش برخی رسانه‌ها با ورود دستگاه‌های نظارتی؛ سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات، واگذاری شرکت هفت تپه ابطال شد.

طی سال‌های گذشته دستگاه قضایی با ورود به واگذاری‌های شائبه دار و بی ضابطه در این زمینه اقداماتی را انجام و احکامی را صادر کرد که پس از آن تفویض معیوب واحد‌های تولیدی مانند هپکو، ماشین سازی تبریز، شرکت آب و خاک پارس، شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان و ... فسخ شد.

همچنین پارسال تصمیم گیری برای واگذاری شرکت هفت تپه به سازمان خصوصی سازی به هیات داوری سپرده شد و با دادخواست ابطال واگذاری آن به دادگاه ویژه حقوقی رسیدگی کننده به پرونده‌های مساله‌دار خصوصی‌سازی ارجاع شد و پس از برگزاری نشست ها، دادگاه در زمستان گذشته رای به واگذاری شرکت به دولت داد.

علت تاخیر در اعلام حکم این دادگاه، تمهید شرایط انتقال مالکیت توسط دولت و جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات کارگری ذکر شده است.

این در حالی است که احسان الله اسدبیگی رئیس هیات مدیره هلدینگ آریاک، مالک شرکت هفت تپه گفت: برخی خبرگزاری‌ها بدون نام بردن از منبع مدعی شده اند شرکت واگذار شده، اما تاکنون حکم رسمی ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار