پدر،قاتل فرزندش را بخشید

پدر ساروی قاتل فرزندش را بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی زندان‌های مازندران اعلام کرد: تحقق اهداف حمایتی و اولویت‌های سازمان زندان‌ها به ویژه ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت و توسعه فعالیت‌های شورای حل اختلاف و مددکاری اجتماعی یکی از دستورالعمل‌های مهم و جدی در زندان‌های مازندران محسوب می‌شود.

در همین راستا یکی از پرونده‌ای که جهت اخذ رضایت در دستور کار شورای حل اختلاف و مددکاری زندان ساری قرار گرفت، پرونده مددجو ا- ع بود که به اتهام قتل عمدی در زندان ساری بسر می‌برد.

با هماهنگی‌های انجام شده و نشست‌های متعدد با اولیای دم آخرین جلسه تعاملی در با حضور رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف زندان در منزل پدر مقتول برگزار شد که به لطف پروردگار متعال و بخشش و گذشت اولیاء دم رضایت نهایی اخذ و مددجو ا-ع از چوبه دار نجات یافت.

رئیس زندان ساری با ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده درحوزه صلح و سازش و حل اختلاف زندان ساری، اجرای برنامه‌های حمایتی و پیگیری پرونده‌ها بمنظور اخذ رضایت از شکات بویژه پرونده‌های زندانیان بدون حامی نیازمند را از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی زندان ساری عنوان کرد.

او افزود: از آغاز شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان تا به حال موفق به اخذ رضایت از اولیاء دم در دومین پرونده زندانیان محکوم به قصاص نفس شدیم و بحول قوه الهی و با پشتکار و تلاش همکاران خدوم درصدد هر چه پررنگ‌تر شدن این امر خداپسندانه و ترویج فرهنگ صلح و سازش هستیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار