طالبی: باید اشد مجازات برای خاطیان دیدار پرسپولیس - سپاهان در نظر گرفته شود

بازیکن سابق فوتبال ایران درباره درگیری‌ها و حواشی در بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

فرشید طالبی بازیکن سابق فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی بازی پرسپولیس و سپاهان  در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این بازی فراز و نشیب زیادی  داشت. سپاهان می‌خواست  بازی را خوب شروع کند، اما پرسپولیس  آنالیز خوبی کرده بود و روزنه‌های نفوذ حریف را بسته و فضا‌ها را پر کرد و میانه زمین حریف را در اختیار گرفت.

او درباره درگیری بازیکنان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: متاسفانه در پایان بازی شاهد درگیری بین بازیکنان ۲ تیم بودیم. برخی از فوتبالیست‌ها در قرن بیستم زندگی می‌کنند.  آن‌ها باید فرهنگ داشته باشند. چه زمانی می‌خواهیم درست شویم و مسائل اخلاقی را در فوتبال رعایت کنیم؟ به نظرم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید اشد مجازات را برای خاطیان این دیدار در نظر بگیرد، عدالت را برقرار کند و به اسامی بازیکنان هم توجهی نکند.

کسب ۳ امتیاز برای پرسپولیس مهم بود 

طالبی بیان کرد: کسب ۳ امتیاز  این بازی برای پرسپولیس بیشتر از سپاهان اهمیت داشت، چون سرخپوشان دربی پایتخت را پیش رو دارند و قصد داشتند با روحیه بالا به مصاف رقیب دیرینه خود بروند. تساوی پرسپولیس و سپاهان باعث شد تا سرنوشت قهرمانی به بازی‌های بعدی کشیده شد. به طور حتم هر ۲ تیم در ادامه بازی‌ها امتیازاتی را از دست می‌دهند. سرخپوشان بازی سختی برابر رقیب دیرینه خود خواهند داشت. دربی از  حساسیت خاصی برخوردار است.

طالبی گفت: رسیدگی به درگیری بازیکنان در بازی پرسپولیس و سپاهان چالشی جدیدی برای فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی است. این همه تنش در لیگ فاجعه است.

طالبی درباره ارزیابی اش از بازی استقلال و ذوب آهن گفت: خط دفاعی تیم‌های ما فاجعه است. باور نمی‌کنم که برخی از بازیکنان با تکرار اشتباهات باز هم وارد تیم ملی می‌شوند. یکسری از بازیکنان ضعیف هستند، اما در تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند. تیم استقلال بهترین موقعیت را داشت تا در کورس قهرمانی بماند، اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

او خاطر نشان کرد: تیم ذوب آهن فوق العاده جنگید و شهاب گردان چند واکنش فوق العاده در بازی با استقلال داشت. ذوبی‌ها به خوبی فضا‌ها را در عرض و طول بسته بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار