بازسازی خط لوله تغذیه گاز خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: خط لوله تغذیه گاز۱۶ اینچ خرم‌آباد بازسازی و مقاوم‌سازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،ککرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان اعلام کرد:مقاوم سازی و تاب آوری خط تغذیه ۱۶ اینچ خرم آباد که از خطوط مهم به شمار می‌آید نقش مهمی در تامین گاز صنایع غرب این شهرستان و روستا‌های اطراف دارد.
او  افزود: پتروشیمی لرستان، شهرک صنعتی شماره ۲، نیروگاه برق کوثر، الکل سازی شهید رسولی و مجتمع فولاد خرم آباد در مسیر این خط تغذیه قرار دارند.

او  ادامه داد: این خط تغذیه در سیل ۹۸ آسیب دیده بود که در همان سال بصورت موقت تعمیر و مقاوم سازی شد، ولی با مطالعات و بررسی‌های انجام شده تغییر مسیر و تعمیق حدود ۷۰۰متر از خط لوله مذکور انجام و خط لوله قدیمی در معرض سیل بطور کلی از مسیر رودخانه جمع آوری شد.

گودرزی تصریح کرد: همزمان با تغییر مسیر و تعمیق این خط تغذیه، نصب یک عدد شیر ۱۶ اینچ جهت تاب آوری شبکه و اطمینان از جریان پایدار گاز برای صنایع شهرستان خرم آباد طراحی و نصب شد که با اجرای این عملیات، امکان تغذیه جداگانه هرکدام از ایستگاه‌های صبور و کمالوند فراهم می‌شود.

او اظهار کرد: از مجموع مصرف کنندگان گاز استان ۵۴۷ هزار و ۷۸ مشترک خانگی، ۲۵ هزار و ۳۳۶ عمومی و یک هزار و ۱۵ مشترک صنعتی هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.