سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد؛

تخریب ناگهانی یک منزل قدیمی در میدان راه آهن/ نجات پسر ۸ ساله از زیر آوار

ملکی گفت:در یک خانه دو طبقه قدیمی تخریب ناگهانی رخ داد و آتش نشانان توانستند یک پسربچه ۸ ساله را زنده از زیر آوار خارج کنند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۹ یک مورد حادثه ریزش آوار در یک منزل قدیمی در میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:نخستین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه به محل رسید و مشاهده کردند در یک کوچه باریک یک خانه دو طبقه قدیمی به وسعت ۴۰ متر  به صورت ناگهانی تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: بنابر اطلاعات دو نفر در زیر آوار محبوس بودند که اطلاعات ضد و نقیض است، آتش نشانان توانستند در یک عملیات حساس یک پسربچه ۸ ساله را زنده از زیر آوار خارج کردند.

ملکی گفت: جستجو برای یافتن فرد دیگری که ممکن است در زیر آوار باشد، ادامه دارد.

ملکی بیان کرد: در ادامه عملیات جستجو لحظاتی قبل آتش نشانان موفق شدند، پیکر یک خانم حدودا ۶۰ ساله را پیدا کنند. این خانم زیر حجم زیادی از خاک بود که تحویل عوامل اورژانس شد و مشخص شد در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

وی افزود:آتش نشانان بخش‌های دیگر را هم جستجو کردند و مطمئن شدند که فرد دیگری در زیر آوار نیست. در نهایت یک پسربچه ۸ ساله زنده خارج شد و متاسفانه یک خانم ۶۰ ساله جان خود را از دست داد. عملیات به پایان رسید و آتش نشانان محل را تحویل عوامل انتظامی خواهند داد.

انتهای پیام /

برچسب ها: آتش نشانی ، ریزش آوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.